Reklamácia

KategórieFilter
 
 
 
 
 

Reklamácia

  • Toaletný stolík, stojace zrkadlo, šperkovnica - ak sa náhodou stane, že Vám dorazí poškodený niektorý z týchto produktov, tak nás prosím čo najskôr kontaktujte emailom na adrese info@therese.sk a do správy uveďte číslo Vašej objednávky, popis poškodenia a ideálne aj fotografie poškodenia. Náš pracovník Vás následne bude kontaktovať a dohodne s Vami ďalší postup. Náhradné diely alebo nový produkt posielame v nasledujúci deň od obdržania reklamácie, aby sme dosiahli Vašu maximálnu spokojnosť.
  • Parfumy - Ak ste si pri preberaní zásielky všimli,  že je poškodené balenie a zároveň samotný produkt, upovedomte o tom prosím kuriéra. V ideálnom prípade spíšte s kuriérom reklamačný zápis a celú záležitosť zdokumentujte. Ak to nie je možné, obráťte sa na nás prostredníctvom emailu na info@therese.sk a my Vám obratom pošleme náhradný produkt a o poškodený tovar sa postaráme my.
  • Vrátenie tovaru - i keď sa to nestáva často, u nás máte záruku, že môžete vrátiť tovar do 30 dní od nákupu. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, pošlite nám prosím email na adresu info@therese.sk s číslom objednávky a žiadosťou o vrátenie produktu. Náš pracovník Vás následne bude kontaktovať a dohodne s Vami ďalší postup. V prípade vrátenia tovaru Vám čo najskôr bude celá suma objednávky vrátená na účet, najneskôr však do 14 dní od vrátenia objednávky.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia