Často kladené otázky

  • Doprava zdarma platí pre všetky produkty.
  • Adresa odberného miesta je Eshopist s.r.o., Stará Vajnorská 17, 83104, Bratislava.
  • O možnosti vyzdvihnutia objednávky vás budeme informovať telefonicky.
  • Pri objednávke v hodnote 100 eur a viac, je doprava kuriérom zadarmo. Pri objednávke v hodnote 99 eur  a menej je cena dopravy kuriérom 4,9 eur.
  • Objednaný produkt bude doručený prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DHL.
  • Tovar bude doručený do 2 až 4 pracovných dní od expedovania zásielky.
  • Po expedovaní vám doručíme e-mail so sledovacím číslom objednávky a ďalšími dôležitými informáciami. Zmeny stavu objednávky viete pomocou čísla kontrolovať na tomto linku: https://www.dhlparcel.sk/
  • Pri preberaní zásielky, prosím, skontrolujte stav obalu zásielky. V prípade akýchkoľvek poškodení odmietnite zásielku prevziať a obratom nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe.

•    Najčastejší a najobľúbenejší spôsob platby našich zákazníkov. Za objednávku zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi pri jej preberaní.

  • Po prijatí objednávky vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol, pomocou ktorých viete za tovar zaplatiť. Po prijatí platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
  • Po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu Trustpay, kde vyplníte požadované údaje.  Po úspešnej autorizácii platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
  • I keď sa to nestáva často, u nás máte záruku, že môžete vrátiť tovar do 30 dní od nákupu. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, pošlite nám prosím email na adresu info@therese.sk s číslom objednávky a žiadosťou o vrátenie produktu. Náš pracovník vás následne bude kontaktovať a dohodne ďalší postup. V prípade vrátenia tovaru vám čo najskôr bude celá suma objednávky vrátená na účet (najneskôr však do 14 dní od vrátenia objednávky).
  • Ak sa náhodou stane, že vám dorazí poškodený niektorý z týchto produktov, tak nás prosím čo najskôr kontaktujte emailom na adrese info@therese.sk a do správy uveďte číslo Vašej objednávky, popis poškodenia a ideálne aj fotografie poškodenia. Náš pracovník vás následne kontaktuje a dohodne s vami ďalší postup. Náhradné diely alebo nový produkt posielame nasledujúci deň od obdržania reklamácie, aby sme dosiahli vašu maximálnu spokojnosť.
  • Ak ste si pri preberaní zásielky všimli,  že je poškodené balenie a zároveň samotný produkt, upovedomte o tom prosím kuriéra. V ideálnom prípade spíšte s kuriérom reklamačný protokol a celú záležitosť zdokumentujte. Ak to nie je možné, obráťte sa na nás prostredníctvom emailu na info@therese.sk a my vám obratom pošleme náhradný produkt a o poškodený tovar sa postaráme.
  • Ak nie je parfum neustále vystavený účinku denného svetla a teplotám vyšším ako asi 20°C, vydrží pokojne aj 2 roky. Ak sa parfumu zmení farba, väčšinou na tmavší odtieň alebo je z neho cítiť kyslá, či živicová vôňa, s veľkou pravdepodobnosťou už parfum bude starý a nevhodný na ďalšie používanie.
  • Skladom - Ak je tovar v stave "skladom", znamená to, že ho máme fyzicky skladom a v lehote od 2 do 4 pracovných dní je u vás.
  • Na objednávku - Ak je tovar v stave "na objednávku", znamená to, že tovar už čoskoro naskladníme a vieme ho maximálne do troch týždňov doručiť k vám.  Snažíme sa však, aby to bolo čo najskôr :)
  • Vypredané - Ak je tovar v stave "vypredané", znamená to, že nie sme schopní ho v krátkej dobe zabezpečiť a usilovne pracujeme na jeho opätovnom zaradení do ponuky.

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 90 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

Bližšie informácie nájdete tu.